امروز میخواهیم درباره علت تغییر الگوریتم های گوگل صحبت کنیم. چه نیازی است که الگوریتم ها تغییر کنند؟ باید گفت که این تغییر الگوریتم ها ناشی از تغییر رفتار کاربران است.
هوش مصنوعی گوگل در قالب دو الگوریتم قدرتمند Rank Brain و Hummingbird پیاده سازی شده است. این الگوریتم ها وظیفه دارند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را بررسی کرده و متناسب با میزان رضایت آنها از نتایج جستجو، در مورد رتبه بندی بهتر و تغییر جایگاه سایت شما، تصمیم گیری کنند. این رتبه بندی بر روی بالا بردن رتبه سایت در گوگل تاثیر گذار بوده و بر اساس آن سایت جایگاه سایت شما را تعیین میکند. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یعنی افزایش بازدید و در نتیجه افزایش میزان فروش سایت شما.
رفتار کاربران هنگام جستجو، کیفیت محتوای شما را مشخص میکند.
گوگل، مسیر مشخصی را برای بررسی رفتار کاربران هنگام جستجو دنبال میکند. در این مسیر ابتدا کاربر عبارتی را جستجو کرده و لیست نتایج متناسب با آن را مشاهده میکند. در ادامه اینکه کدام نتیجه توسط کاربر انتخاب شده و چه مدت در آن سایت حضور خواهد داشت بررسی شده و اطلاعات جمع آوری شده برای جستجوهای بعدی مورد استفاده قرار میگیرد.
ما سعی میکنیم مسیر جستجوی کاربر تا رسیدن به نتیجه نهایی را به صورت کامل بررسی کرده و فعالیت های گوگل برای تحلیل این مسیر را شناسایی میکنیم. در نهایت به فاکتورهای تاثیرگذار بر هوش مصنوعی گوگل خواهیم رسید که به ما کمک میکند استراتژی خود را برای کسب جایگاه بهتر مشخص کنیم.

آموزش نوین سئو گوگل ,سایت ,تغییر ,الگوریتم ,میکند ,کاربران ,رفتار کاربران ,های گوگل ,کرده و ,الگوریتم ها ,کاربران هنگام ,رفتار کاربران هنگام ,کاربران هنگام جستجومنبع

با سئو می توانید قله گوگل را فتح کنید

چرا الگوریتم های گوگل تغییر می کند؟

دیکشنری سئو 1

دیکشنری سئو 2

اهمیت طراحی گرافیکی در سئو سایت

ارزش و اهمیت انواع کاتالوگ؛ تبلیغات در سئو و برندینگ

ابزارهای بازاریابی و تبلیغات چاپی کسب و کار

مشخصات

آخرین جستجو ها

بهترین سایت فروشگاه معرفی اجناس ارزان اینجا همه چی هست نماپسند دانلود فیلم و سریال ehsan-group سایت تبلیغات ! هر چی که بخوای معماری داخلی - دکوراسیون داخلی | راهیل هنری دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم ♣ سرگرمی ♣